Известие

Collapse
No announcement yet.

Виене след 80км/ч

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Виене след 80км/ч

    Здравейте колеги, имам следния проблем, от стана вече 8 месеца имам странно пулсиращо виене след 80км/ч което се засилва до такава степен .. 4е на 120 не си чувам двигателя. Обиколих всички майстори който намерих в Шумен и Варна и всички казваха 4е е от лагер-главина. Първо ми казаха 4е било преден-десен та смених го .. шума остана , следващия каза 4е били задните смених ги - шума пак остана ... вчера ми казаха 4е бил преден ляв и тай като само той остана викам може пак и да е било от него. Преди 1 час я взех от майстора и колата си звучи по сащия начин .. той разбира се по4на да ме убеждава 4е сега звука е различен и 4е това ве4е е от гумите. Гумите са ми чисто нови Йокохама С-драйв по таблиците нивото на звук им е доста прилично. Вече съм в безисходица .. май единсвеното което ми остана е да си усилвам музиката .. ;( но така се чувствам като герой от някои тъп виц. Ако някой споделя този проблем или има някаква идея от какво може да е това виене моля да сподели. Колата ми е алфа 147 дизелак. Благодаря

  • #2
    Гумите.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Гумите.....
      По-специално, ако някой гумаджия им е обърнал ротацията(ако имат) и ги караш на обратно, какъвто и резултат за шум да имат-ще вият...
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #4
        Градски здрасти.
        Няколко неща:
        1) Пиши грамотно много те моля, не използвай цифри вместо букви, също така използвай буквичката "ъ"
        2) Това което описваш наистина звучи като лагер главина. Отпред ли се чува или отзад? При кой майстор ходи? Ти видя ли как ти сменя лагера? За напия град е напълно нормално да ти вземат пари за работа която реално не е свършена. Върна ли ти стария лагер?
        3) Провери си гумите имат ли посока и дали тя е спазена.
        Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
        ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
        Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

        Comment


        • #5
          Също виж и колко са напомпани и 4те гуми. Виж по таблицата за твоя автомобил.
          sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
            Градски здрасти.
            Няколко неща:
            1) Пиши грамотно много те моля, не използвай цифри вместо букви, също така използвай буквичката "ъ"
            2) Това което описваш наистина звучи като лагер главина. Отпред ли се чува или отзад? При кой майстор ходи? Ти видя ли как ти сменя лагера? За напия град е напълно нормално да ти вземат пари за работа която реално не е свършена. Върна ли ти стария лагер?
            3) Провери си гумите имат ли посока и дали тя е спазена.
            извинявай за правописа приятел .. просто нямах мн време за писане, а и то с тая латиница сам почнал да ръждясвам
            И да първия лагер го смених при Олимпията - бях там като го избиваха, задните два са сменени във Варна там също присъствах, а последната главина я смених при АвтоДан и него го видях след избиването му. Четох доста за това какви са типичните звуци на лагер-главините, това че когато завиваш в едната от двете посоки звукът става по силен, но не забелязвам такова нещо звукът е винаги един и същ. Също така четох и 4е когато е от гуми при натискане на спирачките тъй като се засилва натиска върху тях вието трябва да се засили ... това също не се получава.
            Просто се появява като достигна 80-120 след това заслабва, а самия звук е като пулсиращо виене .. незнам има ли други лагери и може ли да е от лагер в полоската. Просто вече незнам на каде да се насоча

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от eidos Покажи съобщение
              Също така четох и 4е когато е от гуми при натискане на спирачките тъй като се засилва натиска върху тях вието трябва да се засили ... това също не се получава.
              Не се получава защото не винаги трябва да е така......ако е шум който не можеш да определиш откъде идва, единствения ти изход е да пробваш с поне 2 други гуми, ако нямаш 4 за да си 100% сигурен.......
              Другия момент е да са те набутали тотално с 4 главини, теоретично не че е невъзможно, но приемам че не е така......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                с риск да говоря пълни глупости ще изкажа своето предположение пък по разбиращите да кажат . Щом се появява при скорост над 80 км/ч може и да е дефециал или нещо по механизма предващ въртящят момент от скорсната кутия към предните колела -там карета , полуоски , лагери на главините .
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Пулсиращо виене - ако някой е карал "Лада НИВА" сигурно ще знае - диффф
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #10
                    Виенето се явява и при проблем с вътрешните карета. Не е зле да се провери дали няма аксиален луфт там над допустимото. Говоря за изпуснала зегерка.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Виенето се явява и при проблем с вътрешните карета. Не е зле да се провери дали няма аксиален луфт там над допустимото. Говоря за изпуснала зегерка.
                      Тц няма как да вие на ниските скорости ще си тресе и ще щрака

                      Ако сте сигурни че не е от гумите - търсете проблема във висящия лагер на полуоската
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                        Пулсиращо виене - ако някой е карал "Лада НИВА" сигурно ще знае - диффф
                        Е да де ама диференциала на ладата (по точно самото главно предаване пиньон корона) се различава досат там е хипоидна предавка а при алфара са даже няма пиньом короната е зацепена направо на изходящия вал а зъбните колела са с наклонени зъби а не с еволвентен профил.
                        Колега има ли промяна при подаването и отнемането на газ
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #13
                          Ами не .. не се променя когато подавам или отпскам газта, стига разбира се да не падам под 70-80 тогава вече не се чува, също така и няма значение на коя скорост съм или дали съм на инерция - винаги е едно и също. Но както и да е Благодаря на вкички отзовали се реших 4е не ми пречат едни 60 лв да си стоят в портмонето ми вместо да ги давам само за да видя дали това е от гумите .,, ще го разбера като дойде зимата

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Е да де ама диференциала на ладата (по точно самото главно предаване пиньон корона) се различава досат там е хипоидна предавка а при алфара са даже няма пиньом короната е зацепена направо на изходящия вал а зъбните колела са с наклонени зъби а не с еволвентен профил.
                            Колега има ли промяна при подаването и отнемането на газ
                            А там където влизат полуоските (каретата) няма ли нек`ви лагери, щото вчера гледах как вадят едни сачми от едни разбити лагери на един още по-разбит диференциал, ма може и нещо да съм се объркал
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #15
                              виене

                              Това пулсиращото виене над 80 км/ч учестяващо със скоростта и при мен го има и не ще да е от гумите а идва някъде от средата отпред - такова едно леко и ритмично врънннн, връннн, врънннн, врънннн...
                              Alfa 156 2.0 - ех,
                              Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                              Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                              Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                              Comment

                              Working...
                              X